KMP w Suwałkach
Rewir Dzielnicowych

KMP w Suwałkach

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
16-400 Suwałki
ul. Pułaskiego 26

Imię i Nazwisko

 aspirant sztabowy Bogdan Jabłoński      Kierownik  Rewiru

 

pokój 229
telefon 47 714 1467

e-mail: bogdan.jablonski@suwalki.bk.policja.gov.pl

 

Imię i Nazwisko aspirant sztabowy Hubert Konopko

Rejon I
telefon 885 997 240

e-mail: dzielnicowy.suwalki1@bk.policja.gov.pl

   

pokój  207


telefon: 47 714 14 71   

                                         

ulice: 11 Listopada, Bulwarowa, Daszyńskiego, Dmowskiego, Franciszkańska, Kołłątaja, Krasickiego, Krzywólka, Legionów, Miodowa, Ogrodowa, Paderewskiego, Piękna, Reymonta 1-149, Staszica (61-93-58-88), Szpitalna, Zacisze, Zielna 1-12, Żytnia. 

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Nieprawidłowe parkowanie, przy ul. Szpitalna 70, 72 w okolicach bloków w strefie zamieszkania w rejonie służbowym nr 1 w porze wieczorowo – nocnej we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Informacje od mieszkańców oraz informacje wpływające z Krajowej Mapy Zagrożeń, potwierdzone rozpoznaniem dzielnicowego.

Okres obowiązywania planu:

10.02.2024 r. do 10.07.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Luty - lipiec 2024r. Sporządzenie KZD, spotkanie z mieszkańcami bloków przy ul. Szpitalna 70,72
  •  Luty 2024 r. - Przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami innych bloków celem poinformowania o zagrożeniu oraz toku postępowania , motywowanie mieszkańców do reagowania na stwierdzenie zakłócenia ładu i porządku; nawiązanie współpracy z Suwalską Strażą Miejską oraz innymi podmiotami.
  • luty - lipiec 2024. Kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Straży Miejskiej podczas działań "Bezpieczne Osiedle" oraz kontrola wskazanego rejonu wspólnie z dzielnicowymi przyległych rejonów.
  • kwiecień 2024 r. - spotkanie z administratorami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Andersa 9A w Suwałkach
  • luty - lipiec 2024r. - wzmożona kontrola miejsca zagrożonego, reagowanie w przypadku ujawniania osób popełniających wykroczenia lub przestępstwa.
  • lipiec 2024r. - analiza podjętych działań, ocena realizacji.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Wspólnota Mieszkaniowa przekazanie informacji mieszkańcom pobliskich bloków.

Suwalska Straż Miejska - działania w ramach "Bezpieczne Osiedle"

     

Imię i Nazwisko sierżant sztabowy Przemysław Łostowski

Rejon II
telefon 885 997 241

e-mail: dzielnicowy.suwalki2@bk.policja.gov.pl

 

   pokój  227
 telefon: 47 714 14 77
   ulice: Antoniewicza, Lityńskiego, Obozowa, Patli, Reja, Tysiąclecia Litwy, Obozowa, Witosa, Księdza Stanisława Szczęsnowicza.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu w miejscach niedozwolonych t.j. w rejonie sklepu monopolowego przy ul. Witosa 13 w godzinach popołudniowych oraz wieczorowo-nocnych we wszystkie dni tygodnia. Skutkiem spożywania alkoholu w opisanym miejscu jest zakłócanie porządku oraz zaśmiecanie rejonu wokół sklepu i pobliskich bloków.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

30.01.2024 roku do 30.07.2024 roku.

Zaplanowane działania:

  • luty- 2024 – sporządzenie KZD, spotkanie z właścicielem sklepu monopolowego, informowanie o planowanych działaniach i zagrożeniach
  • marzec 2024 – rozmowa z mieszkańcami pobliskich bloków celem zachęcenia ich do zgłaszania na Policję wszelkich wykroczeń ujawnionych w rejonie sklepu monopolowego
  • kwiecień 2024 – rozmowy z pracownikami sklepu monopolowego C2 zlokalizowanego przy ul. Witosa 13, informowanie ich o planowanych działaniach i zagrożeniach oraz o przestrzeganiu przepisów Ustawy o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi.
  • maj 2024 – spotkania ze społeczeństwem oraz administratorem budynku przy ul. Witosa 13 w SSM
  • czerwiec 2024 – kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Suwalskiej Straży Miejskiej podczas działań „Bezpieczne Osiedle” oraz kontrola wskazanego rejonu wspólnie z dzielnicowymi przyległych rejonów
  •  lipiec 2024 – Podsumowanie podjętych działań w związku z powyższym zagrożeniem.
  •  luty – lipiec -kontrola wskazanego miejsca wspólnie z dzielnicowym przyległego rejonu, zamieszczenie informacji o zagrożeniu w internecie,

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Suwalska Straż Miejska – działania w ramach „Bezpieczne Osiedle”

MKRPA Suwałki – kierowanie wniosków o leczenie odwykowe w przypadku stwierdzenia uzależnienia od alkoholu u osób ujawnionych kilkakrotnie we wskazanym rejonie

PGK Suwałki – sprzątanie wskazanego miejsca zagrożonego

SMM – informowanie o naruszeniach porządku, informowanie mieszkańców o zagrożeniu

     

Imię i Nazwisko starszy sierżant Patryk Panczenko Rejon III
telefon 885 997 243
e-mail: dzielnicowy.suwalki3@bk.policja.gov.pl

   pokój  207
 telefon 47 714 14 71
  ulice: Kowalskiego, Paca, Armii Krajowej wraz z cmentarzami na ul. Reja

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Zaśmiecanie oraz spożywanie alkoholu, przy ul. Kowalskiego 10A w rejonie garaży w godzinach popołudniowych oraz wieczorowo-nocnych, we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Informacje od mieszkańców oraz zgłoszenia na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 15 grudnia 2023 roku do 15 czerwca 2024 roku

Zaplanowane działania:

Grudzień 2023 – sporządzenie KZD, rozmowy z mieszkańcami bloków przy ul. Kowalskiego, poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach i prośba o dodatkowe patrole w w/w rejonie.

Styczeń-luty 2024 – propagowanie PDP podczas spotkań oraz odwiedzin rodzin, działania z dzielnicowym z sąsiedniego rejonu oraz funkcjonariuszami WPI i Straży Miejskiej w Suwałkach, wystąpienie do Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z wnioskiem o częstsze sprzątanie.

Marzec- Kwiecień 2024 – rozmowy z mieszkańcami w ramach obchodu pod kątem postępów, ewentualnych uwag i sugestii odnośnie PDP.

Maj- Czerwiec 2023r. - podsumowanie podjętych działań w związku z powyższym zagrożeniem.

Grudzień –Czerwiec 2024 – wzmożona kontrola własna miejsca zagrożonego, wspólnie z z dzielnicowym z przyległego rejonu. Zamieszczenie informacji o zagrożeniu w internecie. Oraz działania podejmowane wspólnie z ZBM Suwałki, informowanie o ewentualnych zagrożeniach.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

  • Straż Miejska w Suwałkach – kontrola miejsca zagrożonego, ujawnianie sprawców wykroczeń, wspólne działania z Policją.
  • Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej – informowanie Policji o stwierdzonych nowych przypadkach spożywania alkoholu bądź zaśmiecania.
     

Imię i Nazwisko starszy sierżant  Gintautas Ogórkis

Rejon IV
telefon 885 997 244

e-mail: dzielnicowy.suwalki4@bk.policja.gov.pl

   pokój 227
 telefon: 47 714 14 77
 
  ulice: Andersa, Białorogi, Falka, Minkiewicza, Pułaskiego, Putry, Studzieniczne, Szwajcaria.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu w miejscach niedozwolonych oraz zaśmiecanie w rejonie bloku ul. Pułaskiego 87 całodobowo we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Informacje od mieszkańców, informacje własne oraz zgłoszenia wpływające z Krajowej Mapy Zagrożeń.

Okres obowiązywania planu:

od 01.09.2023 r. do 28.02.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Sporządzenie KZD celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego do dnia 30.10.2023
  • wystąpienie do PGK o o sprzątanie wskazanego miejsca do dnia 30.10.2023
  • przeprowadzenie rozmów obsługą sklepu celem informowania o zagrożeniu i toku postępowania, motywowanie pracowników do reagowania na stwierdzone zakłócenia ładu i porządku do dnia 30.10.2023
  • październik-listopad 2023 – przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami celem informowanie o zagrożeniu oraz toku postępowania, motywowanie mieszkańców do reagowania na stwierdzenie zakłócania ładu i porządku, nawiązanie współpracy z Suwalską Strażą Miejską
  • wrzesień 2023 - luty 2024 – kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Suwalskiej Straży Miejskiej podczas działań „Bezpieczne Osiedle” oraz kontrola wskazanego rejonu wspólnie z dzielnicowymi przyległych rejonów
  •  wrzesień 2023 - luty 2024nawiązanie kontaktu i ewentualnej współpracy z miejską Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Suwałkach luty 2024 – podsumowanie i zakończenie działań

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Suwalska Straż Miejska – działania w ramach „Bezpieczne Osiedle”

MKRPA Suwałki – kierowanie wniosków o leczenie odwykowe w przypadku stwierdzenia uzależnienia od alkoholu u osób ujawnionych kilkakrotnie we wskazanym rejonie

PGK Suwałki – sprzątanie wskazanego miejsca zagrożonego

Przedszkole nr 8 – informowanie o stwierdzonych naruszeniach porządku w zagrożonym rejonie

SSM – informowanie o naruszeniach porządku, informowanie mieszkańców o zagrożeniu

 

     

Imię i Nazwisko  starszy sierżant Anita Wysocka

Rejon V
telefon 885 997 245

e-mail: dzielnicowy.suwalki5@bk.policja.gov.pl

 

 pokój  216


 telefon: 47 714 1318

 ulice: Chopina, Czarnoziem, Młynarskiego, Moniuszki, Nowomiejska, Ogińskiego, Szymanowskiego, Wyszyńskiego, Rodzinne Ogródki Działkowe Jaćwing i Malinka, RTM. Witolda Pileckiego.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Zaśmiecanie miejsca publicznego oraz grupowanie się małoletnich zagrożonych demoralizacją w rejonie „Bike Parku” przy ul. Stanisława Moniuszki 1A.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz własnego rozpoznania.

Okres obowiązywania planu:

od 01.02.2024 r. do 31.07.2024 r.

Zaplanowane działania:

Luty 2024– sporządzenie KZD, rozmowy z mieszkańcami bloków przy ul. Chopina, ul. Szymanowskiego, ul. Moniuszki, poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach oraz prośba o skierowanie dodatkowych patroli w w/w rejon, poinformowanie Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej, a także Urzędu Miasta Suwałk.

Marzec - Kwiecień 2024 – propagowanie PDP podczas organizowanych spotkań oraz odwiedzin rodzin, działania z dzielnicowym z sąsiedniego rejonu oraz funkcjonariuszami WPI i Straży Miejskiej w Suwałkach, wystąpienie do Urzędu Miasta Suwałki z wnioskiem o częstsze sprzątanie tego terenu, wyposażenie w monitoring, oraz zwiększenie ilości pojemników na śmiecie.

Maj – Czerwiec 2024 – rozmowy z mieszkańcami w ramach obchodu pod kątem postępów, ewentualnych uwag i sugestii odnośnie PDP, spotkania profilaktyczne w szkołach.

Luty – Lipiec 2024 – wzmożona kontrola własna miejsca zagrożonego.

Lipiec 2024 – spotkania z mieszkańcami bloków ul. Chopina, ul. Szymanowskiego, ul. Moniuszki, analiza podjętych działań, ocena realizacji planu.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Straż Miejska w Suwałkach – kontrola miejsca zagrożonego, ujawnianie sprawców wykroczeń, wspólne działania z Policją.

Urząd Miasta Suwałki – informowanie Policji o stwierdzonych nowych przypadkach zaśmiecania miejsca publicznego oraz grupowania się małoletnich zagrożonych demoralizacją, ujawnienie sprawców wykroczeń,

Szkoła Podstawowa nr 5 im. A. Wierusza Kowalskiego - przeprowadzenie spotkań i rozmów profilaktycznych z uczniami szkoły,

Poradnia Medycyny Rodzinnej NZOZ ul. Młynarskiego - poinformowanie o występujących zagrożeniach oraz realizacji PDP.

     

Imię i Nazwisko

sierżant sztabowy Karolina Aneta Golubiewska

Rejon VI
telefon 885 997 246

e-mail: dzielnicowy.suwalki6@bk.policja.gov.pl

 

pokój  221


telefon 47 714 14 72                       

 

 ulice: Akacjowa, Armii Krajowej, Brzozowa, Buczyńskiego, Bukowa, Brzostowskiego, Cedrowa, Chabrowa, Cisowa, Dąbrówka, Dębowa, Grabowa, Jałowcowa, Jana Pawła II, Jaśminowa, Jasionowa, Jodłowa, Kalinowa, Kasztanowa, Klonowa, Kolejowa, Kowieńska, Leszczynowa, Lipowa, Lutostańskiego, Modrzewiowa, Olszowa, Orzechowa, Parowozowa, Podhorskiego, Północna, Różana, Sosnowa, Świerkowa, Topolowa, Wierzbowa, Wileńska, Wiśniowa, Wrzosowa, Wylotowa, Zwrotnicza.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie: Nieprawidłowe parkowanie pojazdów na chodniku przy ul. Świerkowej 52.

Źródło informacji o zagrożeniu: Informacje od mieszkańców, rozpoznanie własne oraz zgłoszenia na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa

Okres obowiązywania planu:

          od 1.01. 2024 r. do 30.06.2024 r.

Zaplanowane działania:

Styczeń 2024 – sporządzenie KZD, poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach, poinformowanie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Luty- Marzec 2024 – Propagowanie PDP podczas organizowania spotkań oraz odwiedzin rodzin, działania z dzielnicowym z sąsiedniego rejonu oraz funkcjonariuszami WPI

Kwiecień 2024 – kontrola rejonu ul. Świerkowej 52 pod kątem przestrzegania w/w wykroczenia

Maj- Czerwiec 2024  –wspólne działania ze Strażą Miejską i dzielnicowym z sąsiedniego rejonu wzmożona kontrola własna miejsca zagrożonego, spotkanie z mieszkańcami ul. Świerkowej, analiza podjętych działań, ocena realizacji planu

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Straż Miejska w Suwałkach – kontrola miejsca zagrożonego, ujawnianie sprawców wykroczeń egzekwowania przestrzegania przepisów dotyczących nieprawidłowego parkowania

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach – informowanie Policji o stwierdzonych nowych przypadkach łamania przepisów dotyczących nieprawidłowego parkowania, rozważenie stworzenia zabezpieczeń mogących wyeliminować zagrożenie.

   
     

Imię i Nazwisko aspirant Marek Roziewski

Rejon VII
telefon 885 997 247

e-mail: dzielnicowy.suwalki7@bk.policja.gov.pl

 

pokój  206


telefon: 47 714 14 75            

ulice: Hamerszmita, Kościuszki (3-51, 4-52) , Wojska Polskiego nr (1-15, 2-22), Mickiewicza, Plac Marszałka J. Piłsudskiego, Park Konstytucji 3 Maja, Wesoła, Wigierska (2-4, 1-11), 24 Sierpnia( od ul. Kościuszki do mostu), tereny rekreacyjne wokół Zalewu Arkadia

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu, zaśmiecanie w rejonie przystanku autobusowego MPK przy skrzyżowaniu ul. Hamerszmita oraz ul. Mickiewicza w Suwałkach

Źródło informacji o zagrożeniu:

informacje od mieszkańców oraz informacje wpływające z Krajowej Mapy Zagrożeń.

Okres obowiązywania planu:

01.02.2024 r. do 31.07.2024 r.

Zaplanowane działania:

Luty 2024r. -sporządzenie KZD celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego.

Luty 2024r- zamieszczenie informacji o zagrożeniu w internecie.

Luty 2024r. - Poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach oraz wspólne działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa we wskazanym rejonie.

Luty 2024 r. - poinformowanie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w celu zamieszczenia informacji o zakazie spożywania alkoholu na przystanku autobusowym oraz ewentualnym ustawieniu dodatkowego śmietnika.

Maj 2024r. - przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami w/w rejonu celem poinformowania o zagrożeniu oraz toku postępowania, motywowanie mieszkańców do reagowania na stwierdzenie zakłócenia ładu i porządku.

W okresie od lutego 2024r. do lipca 2024r. kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Suwalskiej Straży Miejskiej raz w miesiącu w trakcie Działań „Bezpieczne Osiedle”.

Wspólne działania z innymi dzielnicowymi z rejonu przyległego raz w miesiącu

Patrole piesze Suwalskiej Straży Miejskiej od godziny 14:00 do 22:00 co drugi dzień.

Lipiec 2024r- podsumowanie działań, zakończenie Planu Priorytetowego.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Współpraca z dzielnicowym Suwalskiej Straży Miejskiej

Informowanie mieszkańców o panującej sytuacji we wskazanym miejscu w trakcie codziennych rannych obchodów

Kontrola wskazanego rejonu przez służby patrolowe

Współpraca z Zarządem Dróg i Zieleni w celu zamieszczenia informacji na przystanku o zakazie spożywania alkoholu.

 

     

Imię i Nazwisko

aspirant  Mariusz Różański

Rejon VIII
telefon 885 997 248

e-mail: dzielnicowy.suwalki8@bk.policja.gov.pl

 

pokój  206


telefon: 47 714 14 75      

ulice: Dwernickiego, Korczaka, Muzyczna, Narutowicza, Noniewicza (od ul. Narutowicza do ul. Chłodnej), Żeromskiego, Kościuszki od ul. Chłodnej do ul. Pułaskiego, Suzina, Pasaż Grand Synthe.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu przy ul. Kościuszki 79, 81 w rejonie sklepu „Żabka” oraz na tyłach Muzeum Okręgowego w rejonie służbowym nr VIII w porze wieczorowej w godzinach 16:00 - 00:00 od poniedziałku do niedzieli.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Podstawą diagnozy zagrożenia są informacje od mieszkańców oraz informacje wpływające z Krajowej Mapy Zagrożeń.

Okres obowiązywania planu:

od 01.10.2023 r. do 31.03.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Od października 2023r. do marca 2024r. - Cykliczne sporządzenie KZD – celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego.
  • Listopad 2023r. oraz Marzec 2024r. - Przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami kamienic ul. Kościuszki 108 oraz pracownikami sklepu „ Żabka” celem poinformowania o zagrożeniach oraz toku postępowania , motywowanie mieszkańców oraz pracowników do reagowania na stwierdzenie zakłócenia ładu i porządku, nawiązanie współpracy z Suwalską Strażą Miejską.
  • Grudzień 2023r oraz Luty 2024 r.- spotkania z dyrekcją Muzeum Okręgowego w Suwałkach mające na celu wymianę informacji o aktualnym stanie bezpieczeństwa.
  • Informowanie służb porządkowych o zaistniałych zdarzeniach we wskazanym rejonie.
  • Od listopada 2023r. Do lutego 2024 r. kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Suwalskiej Straży Miejskiej raz w miesiącu w trakcie Działań „Bezpieczne Osiedle”.
  • Wspólne działania z innymi dzielnicowymi z rejonu przyległego raz w miesiącu
  • Patrole piesze Suwalskiej Straży Miejskiej od godziny 16:00 do 22:00

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

  • Współpraca z dzielnicowym Suwalskiej Straży Miejskiej
  • Informowanie mieszkańców oraz pracowników o panującej sytuacji we wskazanym miejscu w trakcie codziennych rannych obchodów
  •  Kontrola wskazanego rejonu przez służby patrolowe
  • Współpraca z dyrekcją Muzeum Okręgowego w Suwałkach
  • Kierowanie wniosków o leczenie odwykowe w przypadku stwierdzenia uzależnienia od alkoholu u osób ujawnionych kilkakrotnie we wskazanym rejonie do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

 

     

Imię i Nazwisko młodszy aspirant Grzegorz Prusiński

Rejon IX
telefon 885 997 252

e-mail: dzielnicowy.suwalki9@bk.policja.gov.pl

 

pokój  208

 
telefon 47 714 14 68       

ulice: Bielickiego, Budowlana,  1-go Maja (23-47, 20-30), Ciesielska, Górnicza, Noniewicza (1-49, 2-12), Osiedle II, Wigierska (6-78, 13-73). Polna, Rolnicza, Robotnicza, Mechaników, Łąkowa, Murarska, Energetyczna, Górna, Górnicza, Robotnicza, Wiejska, Zahańcze, Żniwna.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu w rejonie ul. Osiedle II blok 10 w okolicach klatek schodowych i przyległych lokali usługowych w porze wieczorowo nocnej od od poniedziałku do niedzieli w godzinach 18:00 - 23:00.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Podstawą diagnozy zagrożenia są informacje od mieszkańców oraz liczne informacje wpływające z Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa.

Okres obowiązywania planu:

od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Styczeń 2024 r. sporządzenie KZD celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego.

  • Od stycznia 2024 r. do czerwca 2024 r. raz w miesiącu kontakt z przedstawicielami Zarządu Budynków Mieszkalnych mające na celu wymianę informacji o aktualnym stanie bezpieczeństwa i wspólne działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa we wskazanym rejonie.
  • Styczeń i kwiecień 2024 r. przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami w/w rejonu celem poinformowania o zagrożeniu oraz toku postępowania, motywowanie mieszkańców do reagowania na stwierdzenie zakłócenia ładu i porządku.
  • Informowanie służb porządkowych o zaistniałych zdarzeniach we wskazanym rejonie.
  • W okresie od stycznia 2024 r. do czerwca 2024 r. kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami Suwalskiej Straży Miejskiej raz w miesiącu w trakcie Działań „Bezpieczne Osiedle”.
  • Wspólne działania z innymi dzielnicowymi z rejonu przyległego raz w miesiącu (kwiecień-czerwiec 2024 r.)
  • Patrole piesze Suwalskiej Straży Miejskiej od godziny 16:00 do 22:00

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

  • Współpraca z dzielnicowym Suwalskiej Straży Miejskiej.
  • Informowanie mieszkańców o panującej sytuacji we wskazanym miejscu w trakcie codziennych obchodów.
  • Kontrola wskazanego rejonu przez służby patrolowe.
  • Współpraca z Zarządem Budynków Mieszkalnych.
  • Wystąpienie do ZBM o rozmieszczenie monitoringu oraz z prośbą o częstsze sprzątanie wskazanego rejonu.

 

 

     

Imię i Nazwisko starszy sierżant Patryk Krajewski

Rejon X
telefon 885 997 253

e-mail: dzielnicowy.suwalki10@bk.policja.gov.pl

 

pokój 208


telefon  47 714 14 68                  

ulice: 1 Maja (od Pasaż Grand Synthe do ul. Sejneńskiej), Cicha, Jasna, Klasztorna, Mała, Miła, Młynarska, Parkowa, Piaskowa, Przemysłowa, Przytorowa, Sejneńska (od ul. Utrata do granic miasta), Sianożęć, Składowa, Słoneczna, Spacerowa, Szkolna, Pogodna, Utrata, Utrata Krótka, Waryńskiego (33-45, 24-26).

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu w rejonie skweru przy Pomniku 41. Pułku Piechoty Armii Krajowej – Suwałki ul. Utrata – Sejneńska (przy Zespole Szkół Sióstr Salezjanek) w godzinach popołudniowych i wieczorowo – nocnych we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 1.10.2023 r. do 31.03.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Październik - sporządzenie KZD celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenie przez służby patrolowe oraz dzielnicowego;
  • Październik - Poinformowanie Straży Miejskiej aby wskazany rejon objęli nadzorem
  • Listopad - Przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami mieszkającymi blisko w/w miejsca celem poinformowania o zagrożeniu, motywowanie mieszkańców do reagowania na zakłócenia ładu i porządku – informowanie służb porządkowych o zaistniałym zdarzeniu.
  • Październik, Marzec - Wspólne patrole z dzielnicowymi z przylegających rejonów celem eliminacji zagrożenia
  • Październik, Marzec - Patrole w ramach działań bezpieczne osiedle wraz ze strażą miejską
  • Listopad, Grudzień- Nawiązanie współpracy z pracownikami Zespołu Szkół Sióstr Salezjanek

Podmioty współpracujące w realizacji działania priorytetowego, wraz ze wskazaniem planowanych przez nie do realizacji zadań.

  • Straż Miejska w Suwałkach – wspólne patrolowanie danego rejonu
  • MKRPA w Suwałkach – kierowanie wniosków o leczenie odwykowe
  • PGK w Suwałkach – sprzątanie wskazanego miejsca zagrożonego
  • ZdiZ – w razie potrzeby wykonania prac ogrodniczych w rejonie skweru

     

Imię i Nazwisko młodszy aspirant Justyna Milewska

Rejon XI
telefon 885 997 254

e-mail: dzielnicowy.suwalki11@bk.policja.gov.pl

 

pokój 209                
telefon 47 714 15 75                           

ulice: 41 Pułku Piechoty, Artyleryjska, Augustowska, Batalionów Chłopskich, Białostocka,Bielskobialska, Bohaterów, Brylantowa,  Bursztynowa, Bydgoska, Chełmska, Ciechanowska, Czwartaków, Diamentowa, Elbląska, Ełcka, Gdańska, Giżycka, Gołdapska, Gorzowska, Katowicka, Kaliska,Kawaleryjska, Kielecka, Konińska, Kosynierów, Koszalińska, Krakowska, Krośnieńska, Krzemowa, Legnicka, Leszczyńska, Leśna, Lotnicza, Lubelska, Łomżyńska, Łódzka, Nowosądecka, Olecka, Olsztyńska, Ostrołęcka, Papiernia, Pilska, Piekarskiego, Piotrkowska, Platynowa, Płocka, Powstańców Śląskich, Powstańców Wielkopolskich, Przemyska,Poznańska, Partyzantów, Raczkowska, Radomska,  Rotmistrza Kazimierza Ptaszyńskiego,  Rzeszowska, Saperska, Siedlecka, Skierniewicka, Słupska, Sopocka, Szafirowa, Szczecińska, Szwoleżerów, Tarnobrzeska,Topazowa, Toruńska, Turkusowa, Ustronie,Ułanów Grochowskich, Warszawska, Wałbrzyska, Węgorzewska, Włocławska, Wojczyńskiego, Wrocławska, Zamojska, Zielonogórska.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu, zakłócanie ładu i porządku, grupowanie się małoletnich zagrożonych demoralizacją w rejonie sklepu ,,LEWIATAN ul. Raczkowska 39 w godzinach 14:00 – 22:00, we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 01.11.2023 r. do 30.04.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Listopad 2023 r - sporządzenie KZD celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego.
  • Grudzień 2023 r - poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach o zagrożeniach występujących w tym rejonie.
  • Listopad 2023 r – Kwiecień 2024 r – propagowanie PDP, wspólnie patrole ze Strażnikami Miejskimi w ramach działań Bezpieczne Osiedle, wzmożona kontrola własna w/w rejonu.
  • Styczeń – Luty – Marzec 2024 r - przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami mieszkającymi blisko w/w miejsca celem poinformowania o zagrożeniu, motywowanie mieszkańców do zawiadamiania odpowiednich służb o w/w zdarzeniach.
  • Styczeń – Luty – Marzec 2024 r - rozmowy z pracownikami sklepu ,,Lewiatan” przy
  • ul. Raczkowska 39, informowanie ich o planowanych działaniach i zagrożeniach oraz przestrzeganie Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (zasady sprzedaży napojów alkoholowych).
  • Kwiecień 2024 r - podsumowanie podjętych działań w związku z powyższym zagrożeniem.
  • Wspólne działania z innymi dzielnicowymi z rejonu przyległego podejmowane raz
  • w miesiącu.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Współpraca z dzielnicowym Suwalskiej Straży Miejskiej

- Informowanie mieszkańców o panującej sytuacji we wskazanym miejscu w trakcie codziennych obchodów.

- Kontrola wskazanego rejonu przez służby patrolowe.

- Suwalska Straż Miejska - działania w ramach "Bezpieczne Osiedle"

     

Imię i Nazwisko

starszy sierżant Robert Fejfer

Rejon XII
telefon 885 997 255

e-mail: dzielnicowy.suwalki12@bk.policja.gov.pl

 

pokój   221 

  
telefon 47 714 14 72            

ulice: 24 Sierpnia, Bakałarzewska, Chrobrego,Filipowska, Grunwaldzka, Jagiełły, Kazimierza Wielkiego, Królowej Jadwigi, Konarskiego, Krzywoustego, Lazurowa, Łanowa, Łokietka, Mieszka I, Sikorskiego, Sobieskiego, Staszica (1-55b, 2-56a), Śmiałego, Traktorzystów, Ustronie, Warneńczyka, Wazów, Zarzecze, Zastawie, E.Plater, Gałaja, Kamedulska, Skłodowskiej. 

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu, gromadzenie się nieletnich zagrożonych demoralizacją, zakłócanie ciszy nocnej, zaśmiecanie, rajdy samochodami po terenie parkingu – teren parkingu miejskiego przy ul. Zarzecze 26 w Suwałkach we wszystkie dni tygodnia w godzinach wieczorowo - nocnych.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Diagnoza zagrożenia została oparta na skargach okolicznych mieszkańców którzy osobiście poinformowali dzielnicowego, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 01.02.2024 r. do 31.07.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Luty 2024- Sporządzenie KZD – celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenie przez służby patrolowe oraz dzielnicowego do dnia 15.02.24r;

  • Luty 2024- Poinformowanie Straży Miejskiej w Suwałkach o zagrożeniach występujących w tym rejonie oraz wystąpienie z wnioskiem do zarządcy terenu o zwiększeniu kamer monitoringu, ZDiZ – ustawienie większej ilości koszy na śmieci, częstsze sprzątanie terenu;

  • luty 2024 r – lipiec 2024 r. - wspólnie patrole ze strażnikami miejskimi w ramach działań Bezpieczne Osiedle;

  • Marzec 2024- rozmowa z Dyrektorem OSIR oraz Dyrektorem Suwałki Arena

  • Marzec-Kwiecień 2024- Przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami mieszkającymi blisko w/w miejsca celem poinformowania o zagrożeniu, motywowanie mieszkańców do zawiadamiania odpowiednich służb o w/w zdarzeniach;

  • Luty-Lipiec 2024- Kontrole w/w miejscu podczas codziennego obchodu oraz przez innych dzielnicowych Rewiru Dzielnicowych KMP w Suwałkach, bezwzględne reagowanie w zakresie stosowania środków karnych w przypadku ujawnienia osób naruszających normy prawne.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Straż Miejska w Suwałkach. - reagowanie na wszelkiego rodzaju nieprzestrzeganie norm prawnych

Wydział Kryminalny KMP w Suwałkach – reagowanie na wszelkiego rodzaju nieprzestrzeganie norm prawnych

Wydział Patrolowo – Interwencyjny KMP w Suwałkach - reagowanie na wszelkiego rodzaju nieprzestrzeganie norm prawnych

Urząd Miasta - zamontowanie kamer monitorujących teren parkingu

ZDiZ – ustawienie większej ilości koszy na śmieci, częstsze sprzątanie terenu

     

Imię i Nazwisko sierżant Milena Kiejko

Rejon XIII
telefon 887 884 043

e-mail: dzielnicowy.suwalki13@bk.policja.gov.pl

 

pokój  221


telefon 47 714 15 75              

ulice: Plac Marii Konopnickiej , Konopnickiej, Krótka, Ks.J Zawadzkiego, Sejneńska (od ul. Chłodnej do ul. Utrata) 1 Maja (od ul. Sejneńskiej do ul. Waryńskiego), Waryńskiego (od ul Utrata do ul. Kościuszki), Kościuszki ( od ul Waryńskiego do ul. Chłodnej), Chłodna.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu, zaśmiecanie, grupowanie osób nieletnich w Suwakłach w rejonie bramy przy ul. M. Konopnickiej 10A i ul. M. Konopnickiej 10 w godzinach wieczorowo - nocnych, we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców, zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa oraz zgłoszeń mieszkańców wskazanego rejonu, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 14.11.2023 r. do 13.05.2024 r.

Zaplanowane działania:

Listopad – grudzień 2023 – sporządzenie KZD, spotkanie z mieszkańcami kamienic, umieszczenie informacji na stronie Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach.

Grudzień 2023 – styczeń 2024– propagowanie PDP podczas organizowanych spotkań oraz odwiedzin rodzin, działania z dzielnicowym z sąsiedniego rejonu oraz funkcjonariuszami Wydziału Patrolowo – Interwencyjnego KMP Suwałki.

Styczeń – kwiecień 2024 – wzmożona kontrola własna miejsca zagrożonego, bezwzględne reagowanie w zakresie stosowania środków karnych w przypadku ujawnienia osób naruszających normy prawne.

Maj 2024 – spotkanie z mieszkańcami kamienic ul. M. Konopnickiej 8, 10, 10A, analiza podjętych działań, ocena realizacji planu.
 

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Zakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach – poinformowanie o problemie, prośba o zainstalowanie monitoringu we wskazanym rejonie,

Straż Miejska w Suwałkach – kontrola miejsca zagrożonego, ujawnianie sprawców wykroczeń, wspólne działania mające na celu wyeliminowanie zagrożenia.

 PGKiM Suwałki wystąpienie o częstsze sprzątanie wskazanego rejonu,

     

Imię i Nazwisko starszy sierżant Karolina Stankiewicz

Rejon XIV
telefon 515 261 012

e-mail: dzielnicowy.suwalki14@bk.policja.gov.pl

 

pok. 216  

    
telefon 47 714 1318              

ulice: Brzechwy, Dubowo I, Herberta, Hubala, Innowacyjna, Leśna, Majerskiego, Miłosza, Papiernia, Aleksandy Piłsudskiej, Prusa, Walerego Romana, Rzemieślnicza, Słowackiego, Sportowa, Staniszewskiego, Szymborskiej, Wojska Polskiego,Wyspiańskiego.

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie alkoholu w rejonie stacji paliw „Orlen” przy ul. Wojska Polskiego 35 w Suwałkach w godzinach popołudniowych, wieczorowo - nocnych, we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 01.12.2023 roku do 31.05.2024 roku

Zaplanowane działania:

  • Okresowe sporządzenie KZD przez cały okres trwania planu priorytetowego – celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenie przez służby patrolowe oraz dzielnicowego;
  • Grudzień – Marzec: Przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami  rejonu celem poinformowania o zagrożeniu, motywowanie mieszkańców do reagowania na zakłócenia ładu i porządku – informowanie służb porządkowych o zaistniałym zdarzeniu.;
  • Grudzień - Maj : Wspólne patrole z dzielnicowymi z przylegających rejonów celem eliminacji zagrożenia, spotkania z mieszkańcami ul. Wojska Polskiego, analiza podjętych działań, ocena realizacji planu;
  • Grudzień - Maj: Patrole w ramach działań bezpieczne osiedle wraz ze strażą miejską, wzmożona kontrola własna miejsca zagrożonego, bezwzględne reagowanie w zakresie stosowania środków karnych w przypadku ujawnienia osób naruszających normy prawne;
  • Grudzień – nawiązanie kontaktu z kierownikiem stacji paliw „Orlen” poinformowanie goo realizacji Planu Priorytetowego i konsekwencjach prawnych sprzedaży alkoholu osobom nietrzeźwym i nieletnim.
  • Styczeń- Poinformowanie Straży Miejskiej aby wskazany rejon objęli nadzorem;
  • Luty- przeprowadzenie rozmowy z administratorem ZBM celem pod jęcia wspólnych działań celem eliminacji zagrożenia .
  • Marzec – Wystąpienie do ZdiZ o częstsze sprzątanie w rejonie stacji paliw „Orlen”
  • Maj – podsumowanie podjętych działań w związku z powyższym zagrożeniem

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

  • Straż Miejska w Suwałkach – kontrola miejsca zagrożonego, ujawnianie sprawców wykroczeń, wspólne działania mające na celu wyeliminowanie zagrożenia.
  • Kierownik stacji paliw „Orlen” - poinformowanie o problemie oraz o konsekwencjach prawnych sprzedaży alkoholu osobom nietrzeźwym i nieletnim
  • ZBM Suwałki - przeprowadzenie rozmowy z administratorem celem pod jęcia wspólnych działań celem eliminacji zagrożenia
  • ZDiZ wystąpienie o częstsze sprzątanie w rejonie stacji paliw „Orlen”
     

Imię i Nazwisko aspirant sztabowy Paweł Marcówka

Rejon XV
telefon 885 997 256

e-mail: dzielnicowy.suwalki15@bk.policja.gov.pl

 

 

pok. 205         


telefon 47 714 14 69                    

ulice: Miejscowości: Białe, Biała Woda, Bród Mały, Bród Nowy, Bród Stary, Czarnakowizna, Dubowo I i II, Korkliny, Korobiec, Kropiwne Nowe, Kropiwne Stare, Kuków Folwark, Kuków Wieś, Niemcowizna, Osowa, Poddubówek, Potasznia, Przebród, Taciewo,Trzciane, Turówka Nowa, Turówka Stara, Wasilczyki, Wychodne, Zielone Królewskie, Zielone II, Zielone Kamedulskie, Żyliny. 

Działania priorytetowe:

Zagrożenie:

Spożywanie napojów alkoholowych w miejscu objętym zakazem i zaśmiecanie w miejscowości Przebród 4A w rejonie sklepu spożywczo - przemysłowego w godzinach wieczorowo- nocnych, we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Informacje od mieszkańców oraz obserwacje własne i zgłoszenia naniesione na Krajową Mapę Zagrożeń.

Okres obowiązywania planu:

od 01.01.2024 roku do 30.06.2024 roku

Zaplanowane działania:

Styczeń 2024 Nawiązanie kontaktu z Sołtysem wsi. Wystąpienie z informacją o prowadzonym Planie do Urzędu Gminy Suwałki i właściciela sklepu. Sporządzenie KZD. Nawiązanie kontaktu z proboszczem parafii pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Żylinach

Luty, Marzec 2024 Spotkanie z właścicielem sklepu – informowanie o planowanych działaniach
i zagrożeniach .

Marzec 2024r. spotkanie z pracownikami sklepu informowanie o planowanych działaniach i zagrożeniach oraz przestrzeganie Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (zasady sprzedaży napojów alkoholowych ).

Marzec 2024 r. spotkanie z mieszkańcami wsi ,

Marzec – Kwiecień 2024r. nawiązanie kontaktu z dyr. szkoły w Przebrodzie i pracownikami Spółdzielni Mieszkaniowej w Przebrodzie informowanie o planowanych działaniach .

Luty - Czerwiec 2024 r. kontrola rejonu wspólnie z dzielnicowym sąsiedniego rejonu .

Marzec – Czerwiec 2024 r. - wzmożona kontrola miejsca zagrożonego , reagowanie w przypadku ujawnienia osób popełniających wykroczenia lub przestępstwa.

 

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

Sołtys miejscowości Przebród - informowanie policji o popełnianiu wykroczeń w rejonie sklepu.

Właściciel sklepu w miejscowości Przebród - właściwe umieszczenie informacji o zakazie spożywania napojów alkoholowych w rejonie sklepu , wyposażenie sklepu w większą ilość śmietników , skierowanie kamer monitoringu na miejsca w których dochodzi do spożywania alkoholu .

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – kierowanie wniosków o leczenie odwykowe osób uzależnionych od alkoholu .

Urząd Gminy w Suwałkach – potwierdzenie zawarcia umowy o wywóz śmieci.

Proboszcz Parafii pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Żylinach – przekazanie informacji o działaniach w trakcie ogłoszeń parafialnych podczas mszy

Szkoła Podstawowa w Przebrodzie - informowanie o planowanych działaniach rodziców.

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Przebrodzie – przekazanie informacji mieszkańcom pobliskich bloków.

 

     

Imię i Nazwisko aspirant sztabowy Paweł Marcówka

Rejon XVI
telefon 885 997 257

e-mail: dzielnicowy.suwalki16@bk.policja.gov.pl

 


pokój  205


telefon 47 714 14 69                          

ulice: Miejscowości: Bobrowisko, Burdeniszki, Cimochowizna, Czerwony Folwark, Gawrych Ruda, Huta, Krzywe, Leszczewek, Leszczewo, Lipniak, Magdalenowo, Mała Huta, Nowa Wieś, Okuniowiec, Osinki, Piertanie, Płociczno Osiedle, Płociczno Tartak, Sobolewo, Stary Folwark, Tartak, Wiatrouża I, Wigry. 

Działania priorytetowe:

Zagrożenie: Spożywanie alkoholu i zaśmiecanie terenu w miejscowości Płociczno Osiedle 36a w rejonie sklepu „Lewiatan” w godzinach popołudniowych (między godziną 16:00 a 21:00) we wszystkie dni tygodnia.

Źródło informacji o zagrożeniu:

Zagrożenie zdiagnozowane na podstawie sygnałów okolicznych mieszkańców oraz zgłoszeń naniesionych na Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa, potwierdzone własnym rozpoznaniem.

Okres obowiązywania planu:

od 22.12.2023 r. do 22.06.2024 r.

Zaplanowane działania:

  • Grudzień 2023 sporządzenie KZD– celem regularnej kontroli w/w miejsca i bezwzględne reagowanie na ujawnione wykroczenia przez służby patrolowe oraz dzielnicowego.
  • Grudzień 2023 spotkanie z właścicielem sklepu Lewiatan.
  • Zamieszczenie informacji o zagrożeniu w internecie.
  • Styczeń 2024 – spotkanie z mieszkańcami miejscowości Płociczno Osiedle oraz Wójtem Gminy i proboszczem pobliskiej parafii.
  • Luty 2024 przeprowadzenie rozmów z mieszkańcami i Sołtysem w/w rejonu celem poinformowania o zagrożeniu oraz toku postępowania, motywowanie mieszkańców do reagowania na stwierdzenie zakłócenia ładu i porządku.
  • Informowanie służb porządkowych o zaistniałych zdarzeniach we wskazanym rejonie.
  • W okresie od grudnia 2023 do czerwca 2024 r. kontrola rejonu wspólnie z funkcjonariuszami WPI i dzielnicowym sąsiedniej dzielnicy .
  • Marzec 2024 spotkanie w szkole podstawowej w Płocicznie Tartak rozmowa z uczniami informowanie o skutkach spożywania alkoholu, rozmowa z dyrekcją szkoły i pracownikami.
  • Kwiecień 2024 spotkanie z mieszkańcami Płociczno Tartak i Gawrych Rudy analiza podjętych działań.
  • Maj – Czerwiec 2024 – spotkania podczas festynów organizowanych przez gminę, spotkanie
  • z sołtysem.
  • Podsumowanie działań.

Podmioty i instytucje pozapolicyjne zaangażowane do działań oraz zakres ich działań:

  • Urząd Gminy w Suwałkach – cykliczne kontrole drogi gminnej celem ujawniania zaśmiecania wskazanego rejonu.
  • Informowanie mieszkańców o panującej sytuacji we wskazanym miejscu w trakcie codziennych rannych obchodów
  • Kontrola wskazanego rejonu przez służby patrolowe
  • Właściciel sklepu w Płocicznie Osiedle – informowanie klientów o zakazie spożywania alkoholu w miejscu publicznym umieszczenie dodatkowych pojemników na śmieci.
     

 


Na adres e-mailowy można przesłać wszelkie zapytania do dzielnicowego. Tą drogą można również umówić się na spotkanie, rozmowę, oznakowanie roweru, itp..

Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z dzielnicowym.

Uwaga! Podany adres mailowy ułatwi Ci kontakt z dzielnicowym, ale nie służy do składania zawiadomienia o przestępstwie, wykroczeniu, petycji, wniosków ani skarg w rozumieniu przepisów.

Dzielnicowy odbiera pocztę w godzinach swojej służby.

W sprawach niecierpiących zwłoki zadzwoń pod nr 997 lub 112 .


Dzielnicowy jest policjantem za pośrednictwem którego możecie Państwo kierować wszelkie sprawy pod adresem Policji. On w ramach swoich kompetencji pomoże Państwu w rozwiązaniu problemu lub skieruje do policjantów innych komórek organizacyjnych suwalskiej Policji.

Pamiętajmy, że dzielnicowi czekają na każdy sygnał, który może doprowadzić do zatrzymania osób naruszających porządek publiczny. Każdy mieszkaniec Suwałk i powiatu suwalskiego będzie mógł również zadać pytanie dzielnicowemu lub zgłosić problem. Gwarantujemy przy tym pełną anonimowość.

Również przy okazji wizyty u dzielnicowego mogą Państwo oznakować swoje jednoślady, sprzęt komputerowy itp. do czego Policja suwalska bardzo zachęca.

Wychodząc Państwu naprzeciw uruchomiliśmy skrzynki pocztowe na które mogą Państwo przesyłać wszelkie zapytania i informacje do dzielnicowego z całego naszego powiatu. Bardzo zachęcamy Państwa do korzystania z tej formy kontaktu z dzielnicowym.

Powrót na górę strony