Dostępność KMP

Koordynator ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.

  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.

  3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach.

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku jest podkom. Karol Górski

Kontakt:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki
tel:+48 47 714 14 73 lub +48 47 714 15 72
email: oficer.prasowy.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl lub kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl


 

Powrót na górę strony