Koordynator ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
-
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
-
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
-
Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku jest podkom. Karol Górski
Kontakt:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki
tel:+48 47 714 14 73 lub +48 47 714 15 72
email: oficer.prasowy.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl lub kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl