Oferta pracy na stanowisko inspektora do spraw ewidencji kryminalnej w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym
- Ogłoszenie nr: 167165
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 lutego 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw ewidencji kryminalnej
- w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. K. Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Miejsce wykonywania pracy:
- Suwałki
- Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. K. Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych na potrzeby KMP w Suwałkach
- Weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym poprawności druków wprowadzonych do ERCDŚ
- Wykonywanie analiz na podstawie prowadzonych rejestrów na potrzeby KMP w Suwałkach zgodnie z poleceniami przełożonych
- Prowadzenie ewidencji druków rejestracyjnych wprowadzonych do ERCDŚ i systematyczne ich przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Bieżąca współpraca i wymiana informacji ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Komendy
- Doskonalenie zawodowe i szkolenie użytkowników informatycznych systemów policyjnych na potrzeby Jednostki
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca przed monitorem komputerowym, wymagająca skupienia i dokładności, często pod presją czasową wynikającą z konieczności dotrzymania terminów wynikających z przepisów regulujących zasady wykonywania określonych czynności, związana z obsługą policyjnych i pozapolicyjnych baz danych. Praca na terenie Jednostki nie wymagająca wysiłku fizycznego, związana z dostępem do informacji o prowadzonych postępowaniach oraz danych osobowych i koniecznością zapewnienia ich ochrony
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- wymuszona pozycja ciała,
- brak podjazdu, wewnątrz znajdują się windy
Inne
Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy związanej z obsługą komputera i pakietów biurowych typu Office
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Znajomość przepisów kodeksu karnego i kodeksu postępowania karnego
- Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy własnej w warunkach presji czasowej
- Dokładność i skrupulatność
- Umiejętność pracy w zespole
wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub informatycznym
- Przeszkolenie z zakresu prowadzenia ewidencji kryminalnej w informatycznych systemach policyjnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli „poufne”
- Znajomość obsługi policyjnych systemów informatycznych
- Samodzielność i inicjatywa
- Komunikatywność
- Umiejętność twórczego myślenia i argumentowania
- Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji kryminalnej w policyjnych systemach informatycznych
- Powyżej 2 lat doświadczenia w pracy w administracji lub pracy związanej z obsługą komputera i pakietów biurowych typu Office
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje
Termin składania dokumentów:
05-03-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia oraz życiorys (CV) i list motywacyjny należy własnoręcznie podpisać.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzającego rozmowę kwalifikacyjną zostaną opublikowane na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach http://bip.suwalki.kmp.policja.gov.pl/ oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Rekrutacja będzie się składała z następujących etapów: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Złożonych ofert nie odsyłamy, oferty odrzucone a nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 087 564 11 85