Oferta pracy na stanowisko Starszy Inspektor do spraw Teleinformatyki w Zespole Łączności i Informatyki nr ogłoszenia 22711
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw: teleinformatyki w Zespole Łączności i Informatyki
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Suwałki
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
(budynek D)
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
WARUNKI PRACY
- Praca o charakterze technicznym w zakresie teleinformatyki, praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, praca poza stanowiskiem pracy, wysiłek fizyczny, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
ZAKRES ZADAŃ
- Wsparcie merytoryczne pracy jednostki w zakresie : zabezpieczanie nagrań z monitoringów na potrzeby prowadzonych postępowań, administracja monitoringami wewnętrznymi w PDOZ, KMP Suwałki, Niebieskim Pokoju, zabezpieczenie nagrań z kamer video oraz wszelkich rejestratorów nagrań, wykonywanie kopii zabezpieczonych nagrań.
- Wsparcie gospodarki materiałami eksploatacyjnymi do drukarek komputerowych (tusze, tonery, bębny) w tym planowanie zapotrzebowania, konserwacja, naprawa, wymiana oraz prowadzenie ewidencji tych materiałów sparcie zarządzania systemami łączności przewodowej i bezprzewodowej użytkowanymi w KMP w Suwałkach i jednostkach podległych w tym : łączności radiowej, telefonicznej i telefaksowej, łączności na potrzeby systemów informatycznych (transmisja danych), łączności dyspozytorskiej.
- Prace kablowe na rzecz instalacji oraz utrzymania systemów łączności bezprzewodowej, łączności przewodowej oraz systemów informatycznych.
- Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno – biurowej Zespołu Łączności i Informatyki.
- Wsparcie zarządzania sprzętem łączności przewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) w tym: telefoniczną centralą abonencką NeXspan 500, urządzeniami teletransmisyjnymi, siłownią telekomunikacyjną, agregatem prądotwórczym DS-40 Silent i innymi urządzeniami zasilającymi, aparatami telefonicznymi, sprzętem serwisowym.
- Wsparcie zarządzania sprzętem łączności bezprzewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) : stacja retransmisyjna UKF, radiotelefony stacjonarne, radiotelefony przewoźne, radiotelefony noszone, systemy antenowe, urządzenia zasilające, sprzęt serwisowy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok przy utrzymaniu i zarządzaniu systemami łączności lub systemami informatycznymi.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie elektroniczne, informatyczne lub telekomunikacyjne.
- Doświadczenie zawodowe: 2 lata w utrzymaniu i zarządzaniu sprzętem i systemami łączności w Policji.
- Specjalistyczne szkolenia z zakresu łączności w Policji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07 marca 2018 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki
INNE INFORMACJE:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
- Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2248 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat.
- Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 22711").
- Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
- List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
- Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
- Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru.
- Kandydat deklaruje iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula poufne).
- Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania w/w stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydane zostanie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne. Nie uzyskanie stosownego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania powyższego stanowiska. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.