Oferta pracy na stanowisko sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach
Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:
Sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego
Zatrudnienie: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
Miejsce pracy: 16-400 Suwałki, ul. Przytorowa 9F
Umowa o pracę na tzw. zastępstwo, w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 0,5 et., w godz. 11.30 – 15.30
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie podstawowe,
- sprawność manualna.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku sprzątaczka – 1 rok
Ogólny zakres obowiązków:
- Codzienne mycie, zamiatanie, odkurzanie lub froterowanie przydzielonej powierzchni pomieszczeń oraz opróżnianie koszy. Pastowanie podłóg w miarę potrzeb.
- Codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętu i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach.
- Codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą
w pomieszczeniach sanitarnych. - Okresowe oraz w miarę potrzeb mycie stolarki okiennej i drzwiowej w sprzątanych rejonach.
Warunki pracy:
praca wykonywana w biurze i poza biurem, praca na wysokości do 1-3 metrów, oświetlenie mieszane, wysiłek fizyczny, zmienne warunki atmosferyczne, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dobre warunki pracy,
- wynagrodzenie ok. 1 300 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze, premia) + wysługa lat
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 47 714 17 33
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie,
a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 llipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko sprzątaczka.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Wymagane i dodatkowe dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcji urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko sprzątaczka”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 714 11 85.