Ogłoszenia o pracę

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach

Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:

Sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego

 

Zatrudnienie: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,

ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26

Miejsce pracy: 16-400 Suwałki, ul. Przytorowa 9F

 

Umowa o pracę na tzw. zastępstwo, w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 0,5 et., w godz. 11.30 – 15.30 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie podstawowe,
  • sprawność manualna.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie na stanowisku sprzątaczka – 1 rok

Ogólny zakres obowiązków:

  • Codzienne mycie, zamiatanie, odkurzanie lub froterowanie przydzielonej powierzchni pomieszczeń oraz opróżnianie koszy. Pastowanie podłóg w miarę potrzeb.
  • Codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętu i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach.
  • Codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą
    w pomieszczeniach sanitarnych.
  • Okresowe oraz w miarę potrzeb mycie stolarki okiennej i drzwiowej w sprzątanych rejonach.

Warunki pracy:

praca wykonywana w biurze i poza biurem, praca na wysokości do 1-3 metrów, oświetlenie mieszane, wysiłek fizyczny, zmienne warunki atmosferyczne, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dobre warunki pracy,
  • wynagrodzenie ok. 1 300 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze, premia) + wysługa lat

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 47 714 17 33

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie,
a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 llipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko sprzątaczka.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach

ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26

16-400 Suwałki

 

Wymagane i dodatkowe dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcji urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko sprzątaczka”

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 714 11 85.

 

Powrót na górę strony