Ogłoszenia o pracę

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na na stanowisko Sekretarka Wydziału Sztab Policji

Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:

Sekretarka Wydziału Sztab Policji

 

Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26

 

Umowa o pracę na tzw. zastępstwo, w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie średnie,

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie na stanowisku pracownika administracyjno no - biurowego

Główne zadania na stanowisku:

Organizowanie i wykonywanie pracy kancelaryjno – biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, głównie w zakresie:

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji wydziału, w tym w ramach poczt elektronicznej,
  • Rozliczanie pracowników wydziału z pobieranej dokumentacji,
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy/pracowników wydziału,
  • Prowadzenie ewidencji urlopów funkcjonariuszy/pracowników wydziału,
  • Prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy oraz przechowywanie kluczy zapasowych do szaf pracowników wydziału,
  • Prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
  • Archiwizowanie zgromadzonych dokumentów dot. spraw ostatecznie załatwionych oraz brakowanie dokumentów, którym upłynął okres przechowywania,
  • Inne czynności przewidziane na przedmiotowym stanowisku.

Warunki pracy:

Praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy monitorze ekranowym, praca indywidualna,  budynek z usprawnieniami dla osób niepełnostrawnych (budynek B)

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dobre warunki pracy,
  • wynagrodzenie ok. 2750 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze 2485,70 i premia regulaminowa 10,91 %) + wysługa lat

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 47 714 17 33

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 llipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko sekretarka.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny
  • CV

List motywacyjny, cv muszą być opatrzone aktualną datą – korespondującą z datą złożenia dokumentów oraz własnoręcznym podpisem

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcyjnym urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko sekretarki”

 

Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2020 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Suwałkach

ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26

16-400 Suwałki

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 714 11 85.

 

Powrót na górę strony