Ogłoszenia o pracę

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko starszy Inspektor do spraw: obsługi sekretariatu głównego Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Szkolenia /nr 73681 /

Ogłoszenie nr 73681 / 28.01.2021

Starszy Inspektor
Do spraw: obsługi sekretariatu głównego Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Szkolenia

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Organizacja i wykonywanie pracy kancelaryjno - biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie i przedkładanie Komendantowi Miejskiemu Policji w Suwałkach dokumentów wpływających do jednostki, dokumentów wytworzonych i przekazanych przez kierowników komórek organizayjnych, policjantów i pracowników jednostki, przekazywanie lub przesyłanie dokumentów właściwym adresatom zgodnie z pisemną dekretacją lub wydanym w innej formie poleceniem Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach lub jego I Zastępcy, uzyskiwanie od policjantów i pracowników potwierdzenia przyjęcia dokumentacji z Sekretariatu Głównego KMP w Suwałkach, odbieranie i przesyłanie korespondencji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej
  • Prowadzenie ewidencji czasu służby/pracy i urlopów kierownictwa jednostki, kierowników komórek organizacyjnych i pracowników jednoosobowych stanowisk, w tym również w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP - KADRA)
  • Prowadzenie określonej przepisami i potrzebami służby dokumentacji, list obecności w pracy, ewidencji, teczek, dzienników i rejestrów, w tym dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestru skarg i wniosków, Książki Kontroli KMP w Suwałkach, ewidencji przedłużonego czasu pracy, ewidencji wyjść w godzinach służbowych
  • Prowadzenie terminarza spotkań Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach i jego Zastępcy oraz obsługa interesantów i gości Komendanta Miejskiego Policji w Suwalkach
  • Archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw ostatecznie załatwionych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
  • Sporządzanie pism i innej korespondencji wskazanej przez przełożonego lub kierownika jednostki
  • Zapoznawanie kierowników komórek organizacyjnych i pracowników jednoosobowych stanowisk pracy z aktami prawnymi, zarządzeniami, wytycznymi resortowymi i ich interpretacjami
  • Udział w spotkaniach kierownictwa KMP w Suwałkach z przedstawicielami policji litewskiej, w celu tłumaczenia rozmów między stronami z języka polskiego na język litewski i odwrotnie

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie zakończone maturą
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera z systemem pakietów biurowych (MS Office, Libre Office, Open Office)
  • Znajomość obsługi Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
  • Znajomość języka litewskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów kodeksu pracy
  • Znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku administracja, prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórce kadrowej
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych (RODO)
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu urzędu
  • Doświadczenie pracy z policyjnym systemem SWOP

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do udziału w naborze zapraszamy osoby niepełnosprawne

Warunki pracy

  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • permanenta obsługa klientów zewnętrznych
  • obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie
  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
  • użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku
  • stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk
  • administracyjno-biurowych z obsługą komputera
  • oświetlenie sztuczne i naturalne
  • brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów
  • komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, węzeł sanitarny na piętrze III nieprzystosowany
  • dla osób niesprawnych ruchowo
  • siedziba urzędu jest budynkiem sześciopiętrowym wyposażonym w windy osobowe
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych
  • przed budynkiem urzędu jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia warunków formalnych przez aplikującego
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • możliwe jest przeprowadzenie pisemnego testu wiedzy z zakresu ustawy o służbie cywilnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, zasad etyki członka korpusu służby cywilnej, testu ze znajomości języka litewskieg

Każdy z w/w etapów kończy się wyselekcjonowaniem osób/osoby o najlepszych predyspozycjach.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-22


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikat lub świadectwo szkolne potwierdzające znajomość języka litewskiego (jeśli co najmniej jeden z przedmiotów w szkole wykładany był w języku litewskim lub jeśli szkoła podstawowa bądź średnia, którą aplikujący ukończył znajdowała się na terenie Republiki Litwy)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 8 lutego 2021

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73681" na adres: Komenda Miejska Policji
w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 714 11 85

Więcej o pracy na stronie urzędu: http://suwalki.policja.gov.pl/

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 47 714 2403
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;.
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Powrót na górę strony